Tuesday, June 1, 2010

akis n resdungnya....hahaha

aku baru je baca 1 artikel ni kat link http://www.ittutor.net/forums/index.php?showtopic=24120....bagus tu utk korg baca byk info...beza resdung n sinus...mcm2 ilmu pasal resdung ni aku dpt kat sini

nak dijadikan cerita aku pon baca n baca smpi 1 line ni baru aku sedar (dah lame dah sedar) resdung aku ni berpunca pd Mandi dan terjun di dalam air yang kotor hahaha...ms aku kat U dulu main kayak...n sangat la biasa berendam dlm air yg kotor...tp bila dah stop buat aktiviti tu slow2 penyakit resdung ni dtg....bersin pagi2 smpi nak pengsan

mase aku buat entry ni pon muke aku terasa gatal....gatal belah dlm muka tau....terasa mcm ulat tu terkuit2 nak kuar kot....hahahaha.... aku nak gune rawatan tradisional la pulak utk bersihkan rongga hidung aku ni...

mmg x larat bila resdung ni dtg..n then skrg ni aku sgt la alert ngn perubahan sekeliling...bile berubah jer aku mula la besin x berenti...ppenat seh...tp kene redha ngn dugaan ni...kene berusaha dan berdoa disembuhkan....

skrg ni aku amalkan habatussauda n madu...igt la kt pd hadith pasal habatusauda ni... 'tetap la kamu bersama habatussauda krn dlmnya ade penawar segala penyakit kecuali maut' lebih kurang mcm tu la... insyaAllah nnt ade duit lebih aku buat rawatan yg gune herba n masukkan dlm hidung...maybe gune yg permata hijrah kot


ok la sampai sini dulu....

No comments: