Wednesday, June 9, 2010

kerja tangan

alhamdulillah kita dianugerahkan tangan untuk bekerja berbakti kpd negara bangsa dan agama..kpd family dan diri sndr...so dgn tangan ini la aku start menjahit manik...mula2 excited sgt...salah pon x pe terus kan juga....tpi bila dah start jahit mula la rase penat la tu la ni la...akhirnye bile dah siap....syukur Alhamdulillah puas hati....berbakti kpd anggota badan kita...maka mereka pon akan berbakti kpd kita...

ni salah satu hasil tangan aku yg pendek ni...hahaha




pandangan tegak


ade 1 lagi baju jubah yg aku jahit sndr tengah dikerjakan dgn bling2 manik

3 comments:

majid said...

abes semua manik kt kedai ko beli

Quiyah said...

rajinnye ko kis.. bile nak buatkan utk aku pulak?? wahaha..

balkis said...

majid: x semua manik aku beli laaa so byk lg kat kedai...

quiyah: x sangka u baca blog iiii...lawaks lak i rase .... send me ur baju nnt aku buatkan .... jgn lupe contoh corak yg ko nak .... ni la aktiviti aku mase lapang