Wednesday, May 12, 2010

jubah oh jubah

jubah , abaya, jilbab, mcm mcm lg la org sebut tp aku biasa sebut jubah...ade 2 3 jubah yg aku beli scr online...alhamdulillah ok jer bila sampai kat tangan aku...just ade la yg mcm besar skit n need adjustment dah tau pakai saiz s still nak beli yg m but its ok la coz cantik ...ni jubah terbaru aku beli dr amboishop online...



kat pic tu ade tulis kan ..so u all leh la p web tu n take a look...so far cantik2 coz i like bling2 kat baju tu...

yg lain2 yg aku dah beli mcm kat bwh ni...serius cantik tapi terlebey panjang lak so menggunakan kepakaran yg ade utk potong bawah n curi skit kat bahu sbb sayang sulam kat kaki tu...like this dress so much



yg ni pulak aku beli sbb suke design die...tapi bile tunjuk kat ummi kesayangan ... she want it... so bg je la die n jadikan hadiah utk harijadi die...love u ummi

No comments: